Ana Sayfa İşlerimiz
  • Uluslararası Kadın Girişimciler Zirvesi IWEC

    İstanbul Ticaret Odası evsahipliğinde 9.’cusu 16 ve 17 Kasım’da düzenlenen Uluslararası Kadın Girişimciler Zirvesi’nin (International Women’s Entrepreneurial Challenge-IWEC) basın toplantısı ve medya ilişkileri 360 İletişim tarafından yürütüldü.

  • ThyssenKrupp

    Her iki yılda bir dünyada seçilen bir kente fonksiyonel mimari eser tasarlamak amacıyla düzenlenen ve 12.’ncisi Türkiye’de gerçekleştirilen Uluslararası ThyssenKrupp Elevator Mimarlık Ödülleri’nin medya ilişkileri 360 İletişim tarafından yürütüldü.

  • FMV Özel Işık Okulları

    Fevziye Mektepleri Vakfı çatısı altında hizmet veren ve 1934 yılında Mustafa Kemal Atatürk’ün onayı ile “Işık” adını alan FMV Özel Işık Okulları, Osmanlı Devletinin ilk sivil toplum hareketi olarak kabul edilir. 360 İletişim olarak Darrüşafaka’ya vermiş olduğumuz gönüllü iletişim hizmetinin ardından Işık Okulları’nın da medya ilişkilerini yönetmiş olmak bizler için gurur verici oldu.

  • İstanbul Shopping Fest (İSF)

    6–28 Haziran 2015 tarihleri arasında “Şehrin En Güzel Zamanı” sloganı ile düzenlenen İstanbul Shopping Fest’in yurt içi ve yurt dışı medya ilişkilerini yürüttük. Yurt dışındaki medya mensuplarını Festivali yerinde yaşamaları adına 22 ülke ataşeliğimizle yaptığımız ortak çalışma ile ülkemizde misafir ettik. Festival için oluşturduğumuz iletişim stratejisini uluslararası düzeyde planlanarak İstanbul’un sadece bir turizm destinasyonu değil aynı zamanda

  • İstanbul Ticaret Odası “Küresel Vizyon” Projesi

    İstanbul Ticaret Odası’nın dünya kaynaklarının ana hattını İstanbul’a bağlamayı ve şehri dünya ölçeğinde bir yatırım merkezi haline dönüştürmeyi hedefleyen “Küresel Vizyon Projesi”nin medya ilişkilerini yürütüyoruz. Yedi adımdan oluşan proje ile İstanbul finansal ve ticari kaynakları ile uluslararası yatırımcılar için önemli bir çekim merkezi olması planlanıyor.

  • Samatya’da Müzik: Zil Ve Caz Festivali

    Turizm Araştırma Derneği ile birlikte Samatya’yı canlandırarak yeni bir turizm çekim merkezi haline getirmek ve kadınların çalışma hayatına katılımını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz “Samatya’da Müzik; Zil ve Caz Festivali”nin medya ilişkilerini yürüttük. Fatih Belediyesi’nin ev sahipliğini yaptığı festival İstanbullu zil ustası Zilciyanların anısına düzenlendi.

  • TURAD – Samatya Kalkınma Projesi

    Turizm Araştırma Derneği’nin himayesinde gerçekleştirilen ve Samatya’nın yeni bir kentsel çekim merkezi haline getirilmesini amaçlayan “Samatya Kalkınma Projesi”nin koordinasyonu ve medya ilişkileri 360 İletişim tarafından yürütüldü.

  • Futurallia Istanbul

    Etkinlik, 5–6–7 Haziran 2013 tarihl Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), İstanbul Ticaret Odası (İTO) ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) iştiraki olan İstanbul Dünya Ticaret Merkezi’nin (İDTM) ev sahipliğinde Türkiye’de yapıldı. Türk özel sektörünün ve Türk KOBİ’lerinin yeni pazarlara açılması ve uluslararası rekabet güçlerinin arttırılması amacıyla gerçekleştirilen organizasyonun medya ilişkiler ayağı 360 İletişim, etkinlikler ayağı

  • Avrupa İletişim Konferansı (ECREA 2012)

    24–27 Ekim 2012 tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleşen ve 60 ülkeden 1200 iletişim akademisyenini bir araya getiren 4. Uluslararası Avrupa İletişim Konferansı’nın “Toplumsal Medya ve Küresel Sesler” ana temasıyla medya ilişkilerini yönettik.

  • DoubleTree by Hilton Kuşadası

    Göçtur tarafından sadece Kuşadası, Osmanlı dericilik tarihinde de önem taşıyan eski Tabakhane bölgesini korumaya alınması ve otele dönüştürülmesini kapsayan DoubleTreeby Hilton Kuşadası projesinin medya ilişkilerini yönettik. Çalışma, destinasyon iletişimi açısından taşıdığı önemin yanı sıra, kültürel bir kompleks olarak da değer taşıyor. Halen TÜSİAD Sürdürülebilir Turizm Komitesi kapsamında düzenlenen toplantılarla turizmde sürdürülebilirlik çalışmaları yürütülüyor.

  • Kanatlı Ürünler Tanıtım Grubu (KTG)

    Türk kanatlı ürünlerinin imajının güçlendirilmesi, kalitesinin, hijyeninin, güvenirliğinin duyurulması ve tanıtılması amacıyla yurt içinde ve yurt dışında direkt pazarlama etkinlikleri düzenledik. Hazırlanan yayınlar ve reklam kampanyaları ile hedef ihracat bölgelerinde Türk kanatlı ürünlerinin tanıtımını desteklerken, yurt içinde yapılan medya çalışmalarıyla da tüketiciye yönelik bilinçlendirme çalışmalarını yönettik.

  • Faktoring Derneği

    Faktoring sektörünün algı yönetimi güçlendirmek amacıyla Dernek ile birlikte üç yıl süresince tüm kurumsal iletişim faaliyetlerini yürüttük. Bu sürede, Uluslararası Faktoring Konferansı, ECREA Konferansı gibi etkinliklerin yönetimi ve medya ilişkilerini yönettik. İlgili kanuni düzenlemelerin yapılması ile Dernek, Finansal Kurumlar Birliği olarak faaliyetlerini yürütüyor.

  • Enerji Verimliliği Derneği (ENVER)

    Enerji Verimliliği Derneği’nin, ülkemizde enerji verimliliği konusunda toplumsal bilinci yaygınlaştırmak ve bir enerji verimliliği kültürü oluşturmak amacıyla, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın desteğiyle başlattığı “Enerji Takımı” lansmanın medya ilişkileri ve etkinlik yönetimini gerçekleştirdik. İllerde düzenlenen Enerji Verimli Sanayi toplantılarının medya ilişkileriyle sanayideki enerji tasarrufu alanlarına dikkat çektik. Enerji Takımı projesi, 150 milyar TL tasarruf hedefleyen

  • AstraZeneca Türkiye

    Hastaların hayatlarında anlamlı bir fark yaratacak yenilikçi ilaçların sağlığın hizmetine sunulmasını hedefleyen AstraZeneca Türkiye’nin medya ilişkilerini yürütüyor, kurumsal sosyal sorumluluk projelerinde kamu ve sivil toplum kuruluşlarıyla hastaları bilinçlendirmeye odaklı iletişim projelerini yönetiyoruz.

  • Fibabanka

    Fibabanka’nın MilleniumBank’ın alınmasından itibaren medya ilişkilerini yürütüyor, iştirak proje lansmanlarını yönetiyoruz. FibaFaktoring ve Girişim Faktoring ile yaptığımız reklam ve pazarlama çalışmalarının yanı sıra,Fiba Emeklilik, FlorenceNightingale ve AÇEV iş birliği ile medya lansmanı yapılan Pembe Kurdelaonbini aşkın kadına kadın kanserleri konusunda bilinçlendirme eğitimleri veriyor.

  • Xanadu Snow White Otel

    Palandöken’in yurtiçi ve yurtdışındaki destinasyon iletişimi ve kış sporlarının Türkiye’de yaygınlaştırılmasını kapsayan pazarlama iletişimi çalışmalarımızla Xanadu Snow White Otel; Avea, Opel, RedBull gibi markaların etkinliklerine ev sahipliği yaptı. Ayrıca, kurumsal kimlik, çizgi altı ve çizgi üst reklam çalışmaları yapılarak oluşturulan SnowWhite markası kış turizmine dinamizm kazandırdı.

  • TEB Aile Akademisi

    TEB tarafından “Ekonomi Ailede Başlar” düşüncesi ile tüm Türkiye’yi finansal okuryazarlık alanında bilinçlendirmek, eğitmek ve kişilerin finansal okuryazarlık düzeyinde ölçülebilir bir iyileşme sağlamayı hedefleyen TEB Aile Akademisi ücretsiz seminerlerinin kamu kuruluşları, yerel yönetimler, sivil toplum kuruluşları ve özel sektörde yaygınlaştırılmasını sağlıyoruz. Bu kapsamda MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ile yapılan anlaşma üç yılda 5